Pirkkalan syyskirppis Pirkkis 21.9 Nuolialan koululla - tervetuloa!

15.9.2024

Koko perheen hauska syyskirppis on jälleen Nuolialan koululla lauantaina 21.9.2024 kello 12-15. Pirkkiksellä voi tehdä mahtavia kirppislöytöjä!

Lisäksi tapahtumasta löytyy mukavaa tekemistä perheen pienimmille. Kahviossa on myynnissä makeita ja suolaisia herkkuja. Tapahtuman tuotto ohjataan Pirkkalan seurakunnan kautta Yhteisvastuu-keräykseen.

Haluaisitko myymään Pirkkikselle?  Voit osallistua maksuttoman myyntipöydän arvontaan tästä: Ilmoittautuminen (mvsoy.fi)

Jätä ilmoittautumisesti myyntipöydän arvontaan 2.9.2024.  Pöydät arvotaan ilmoittautumisajan päätyttyä ja pöytäpaikan saaneille ilmoitetaan viikon 36 aikana.

Pirkkiksen järjestävät yhdessä Pirkkalan seurakunta, Pirkkala-Seura ja Pirkkalan kunta.

Nähdään Pirkkiksellä!